REVOLTA francezilor !! Citroen la putere

Citroen a aniversat anul acesta 90 de ani de existenţă, prilej cu care a căutat să se prezinte la Frankfurt cu noutăţi care să capteze atenţia lumii, dominate de un aer tineresc, lipsit de griji, sfidând criza, dar având totodată vise. Printre premierele mondiale s-au remarcat noul C3 şi primul model din seria DS, alias DS3. Drept studiu, francezii au pregătit ca şi restul concernelor un autoturism luxos de oraş, neconvenţional şi ecologic, denumit Revolte, care este exemplul ideal pentru un Plug-in Hybrid. Am mai putut viziona şi conceptul GT, o maşină sport a viitorului, care se aseamănă cu câteva din modelele de concepte deja văzut-te.

Citroen face o REVOLTă

citroen revolte

Citroen reuşeşte să demonstreze încă o dată faptul că este un brand care doreşte să privească spre viitor pentru a produce ceva măreţ. Astfel s-a născut Revolte, expresia unei lumi nebune în care trăim şi în care trebuie să ne adaptăm în permanenţă.  Maşinuţa de oraş reflectă exact ceea ce se întâmplă acum în lume, o urbanizare mereu în creştere ceea ce ne determină să realizăm că pe viitor maşinile mici se vor dezvolta considerabil. O putem numi un activist modern pentru păstrarea mediului înconjurător pentru că este un hibrid ce poate fi reîncărcat cu uşurinţă atunci când nu mai are resursa sa principală, curentul.

Dacă vrem totuşi să intrăm în detalii tehnice vă spun pe scurt ceea ce este interesant:

Un motor convenţional pe combustie, de capacitate redusă, combinat cu un motor electric, ambele fiind capabile să controleze roţile maşinii.

Abilitatea de a rula în modul electric fără a emite absolut nici un fel de emisii.

O funcţie specială de reîncărcare pentru baterie care ajută motorul electric.

Dimensiuni:

Lungime: 3.68, lăţime: 1.73 wide înălţime: 1.35 m

Citroen DS3 – ofensiva puternică

citroen ds3


Cu câteva luni înainte de dezvelirea sa oficială, Citroen anunţa deja inaugurarea modelului DS, expresia creativităţii şi a noii tehnologii oferite de constructorul francez.

Avantajul pe care îl oferă modelul DS3 este că poate fi personalizat în funcţie de preferinţele fiecărui client în parte şi reuşeşte să îmbine armonios performanţele bune de pe şosea cu designul său şi cu dimensiunile care permit o manevrare foarte uşoară şi posibilitatea de adaptare la orice situaţie. Emisiile de CO2 ale noului venit sunt în perfectă concordanţă cu normele în vigoare, dar şi cu aşteptările constructorului care a dorit să creeze o maşină cât mai eco.

Motorizare:

modelul vine în mai multe variante pentru partea de motorină/benzină

2 motoare HDi care dezvoltă 110 şi 90 de Cp.

3 motoare pe benzină care vor dezvolta 150 – 120 şi 95 de Cp.

Citroen a făcut de asemenea sacrificii mari pentru a păstra dimensiunile reduse ale acestui autovehicul. Astfel DS3 se poate mândri cu o lungime de 3,95 m, o lăţime de 1,71 m şi o înălţime de 1,46 m. Maşina are 5 locuri, iar portbagajul a fost conceput pentru a putea adăposti 285 l.

Hello GT

citroen concept gt

Deşi acest concept a fost prezentat deja publicului încă de anul trecut, la Paris Motor Show, oficialii francezi nu au dezvăluit atunci foarte multe informaţii despre specificaţiile tehnice ale noului Citroen GT. “Vom lansa o ediţie limitată, aceasta urmând să dispună de 20 de exemplare”,  declara Vincent Besson la Geneva anul acesta. Masina va beneficia de o caroserie ultra-uşoară din fibră de carbon şi cel mai probabil, de o motorizare V8 (“împrumutată” fie de la Ford, fie de la General Motors) cu o putere de aproximativ 500 cp. În versiunea prototip, GT măsoară 4.960 mm în lungime, 2080 mm în lăţime şi 1.090 mm în înălţime.

Related Posts with Thumbnails
September 27th, 2009

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*