Paulo Pinto – designer

Paulo Pinto

Să fii designer într-o lume aflată într-o continuă schimbare – Paulo Pinto, designer pentru brand-ul Peter Murray.

Brand-ul Peter Murray a pătruns pe piaţa românească şi s-a impus foarte repede datorită calităţii şi a bunului gust. Creaţiile au lăsat o amprentă puternică asupra publicului care doreşte să învestească în articole vestimentare de calitate. Colecţiile au un aer chic, dar totodată casual, elegant sau sport, îmbinând astfel armonios toate elementele necesare în viaţa cotidiană. Am reuşit să stăm de vorbă chiar cu designerul acestui brand, Paulo Pinto, aflat în România cu ocazia deschiderii unuia dintre magazine.

„România este o piaţă deschisă către lumea internaţională a modei”

WOW: Cum puteţi descrie design-ul PETER MURRAY, care ar fi elementele pe care le luaţi în considerare atunci când creaţi o nouă colecţie şi cărui tip de persoană vă adresaţi?

Paulo: Încerc întotdeauna să folosesc linii simple, relaxate, confortabile şi pun accentul pe detalii care conturează personalitatea şi identitatea hainelor. Pentru sezonul primăvară-vară 2009 sunt în trend materiale cât mai naturale, contemporane, cu anumite mix-uri de culori – pe de o parte, bleumarine, alb, beige, negru – pe de altă parte – culori vii, estivale, electrice. Clientul PETER MURRAY are, de obicei, între 20 şi 45 de ani şi caută să se distingă. Vrea să fie pur şi simplu el, să se bucure de detalii, să îşi lase amprenta vestimentară într-o lume globalizată.

WOW: Ce vă inspiră în procesul creativ?

Paulo: Procesul creativ ne determină  să folosim experienţa de viaţă, sentimente, natura, locuri speciale, gustări rafinate, etc. Hainele pe care le creez poartă amprenta celor 23 de ani de experienţă pe care o am în domeniul fashion.

WOW: Ştiu că aţi vizitat România. Cum aţi descrie lumea modei aici şi ce părere aveţi despre poziţionarea brand-ului Peter Murray pe piaţa românească?

Paulo: Nu ştiu dacă putem vorbi de o “lume fashion” în România, pentru că este o piaţă relativ recent deschisă către marea lume a modei. Românii – şi mai ales româncele – sunt foarte interesaţi de tendinţe, dar piaţa de aici e în plină dezvoltare, fiind influenţată de brandrile internaţionale şi de comunicarea de la nivel global. Despre designerii români, nu pot emite o părere – nu sunt familiarizat cu această temă. Ştiu, în schimb, că modelele din România sunt din ce în ce mai bine cotate pe piaţa internaţională. În general, românii, ca şi consumatori de “fashion” sunt foarte deschişi spre nou, îşi creează o cultură vestimentară şi acest lucru se vede tot mai mult în locurile publice – pe stradă, în restaurante, mall-uri, etc. Aspectul acesta este unul favorabil pentru  brand-ul PETER MURRAY, care vizează tocmai această categorie de clienţi – “avizaţi” în domeniu şi dornici de diferenţiere.

Eu cred cu tărie că poţi să te caracterizezi astfel, purtând articolele noastre:

BE DIFFERENT, BE you…..in a globalised world. ENJOY OUR BRAND, WEAR IT AND BE DETAILLED.

PAULO PINTO

Related Posts with Thumbnails
July 13th, 2009

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*