Biroul de acasă

Unii oameni îşi continuă munca şi acasă, alţii au ales să lucreze la domiciliu. Din acest motiv în multe locuinţe au fost amenajate birouri sau studiouri. Fie că este vorba de croitorie sau de a conduce o firmă on-line, modul în care este organizat acest spaţiu poate determina în mod hotărâtor eficienţa muncii. Iată câteva sfaturi pe care ar trebui să le iei în considerare atunci când vrei să îţi organizezi locul de muncă de acasă.

  1. Este important să analizezi cum se derulează o zi de muncă. Cât de des lucrezi acasă? Care este activitatea pe care o derulezi? În ce perioadă a zilei vei lucra? Ai destul spaţiu?
  2. Ia în calcul factorii exteriori. Zgomotul, lumina, temperatura, ambianţa… Sunt toate ok?
  3. Analizează ergonomia! Verifică dacă stai la o distanţă corectă faţă de computer, dacă ai o poziţie corectă! Ar fi util să îţi cumperi un scaun ergonomic special.
  4. Aminteşte-ţi să creezi o barieră între locul de muncă şi familia ta. Unul dintre dezavantajele pe care trebuie să le înfrunte cei care lucrează acasă se referă la faptul că este dificil să separi munca de odihnă. Uneori, tentaţia de a lua pauze poate fi foarte mare sau, din contra, poţi să devii dependent de muncă şi să lucrezi mai multe ore decât ar trebui. Trebuie să păstrezi un echilibru!

Sursa: Decoratiuni interioare

Related Posts with Thumbnails
April 8th, 2012

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*