Untold 2016 – ce ne așteaptă la festival în 2016

Fenomenul Untold

Dacă anul trecut orașul Cluj-Napoca a tremurat timp de patru zile datorită muzicii, ei bine este momentul să aflăm ce ne așteaptă în acest an la festivalul care a reușit să obțină titlul de EUROPE BEST MAJOR FESTIVAL în 2015. Transilvania va deveni în acest an epicentrul muzicii. În perioada 4-7 august, la Cluj Napoca, vor urca pe cele 10 scene ale Festivalului UNTOLD peste 150 de artiști atât din România cât și din întreaga lume. Până acum au fost vândute peste 45.000 de abonamente pentru cele patru zile de festival.

Succesul festivalului de anul trecut îi obligă așadar pe organizatori să demonstreze în acest an că pot mult mai mult.Campaniile cu implicare directă în comunitate care au promovat acest festival, de amintit aici PAY WITH BLOOD & BAC DE 10 vor fi reluate și în acest an, dar este și important de subliniat implicare în proiecte socialeprin sprijinirea diverselor ONG-uri locale pentru ajutarea copiilor cu deficiențe; se mai adaugă în plus câteva prin care se dorește o evoluție a festivalului într-o direcție ascendentă.

„Untold a devenit un trendsetter, vrem să dăm exemple pozitive”.Am reușit să ne impunem la nivel european, este timpul să țintim mai sus”, a declarat Bogdan Buta în cadrul întâlnirii dedicate tuturor celor ce sprijină prin scris acest festival.

Dacă la prima ediție festivalul a avut ca și concept personajele din poveștile românești, ei bine lucrurile evoluează în al doilea an și pornim în explorarea unor povești nespuse despre Transilvania, despre personajele din mitologia nopții.

Conceptul creativ al UNTOLD 2016 pornește de la poveștile nespuse ale Transilvaniei. În acest an ne-am dorit să exploatăm mitologia nopții, acolo unde Transilvania se înscrie cu succes datorită sutelor de legende povestite sau scrise. Transilvania poate fi considerată la ora actuală cel mai de succes brand al României și prin asocierea cu cel mai bun festival ne dorim sa creăm pe termen lung, Universul UNTOLD: îmbinarea perfectă dintre mitologia nopții și magia tărâmului transilvanean. Forța festivalului vine tocmai din istoria regiunii, Clujul fiind și în trecut și în prezent, polul de interes al Transilvaniei. Personajul principal care face posibila legătura dintre cele două lumi este Magicianul, singurul care poate călători în timp și poate aduce magia trecutului în prezent. Magicianul are la îndemână simboluri specifice transilvănene. Oglinda este portalul care trasează granița dintre lumi, Luna este cea care luminează tot ceea ce este nevăzut, Constelația Lira, fiind harpa lui Orpheus poate trezi la viață orice prin muzica ei, Copacii insuflețiți, zânele și celelalte elemente, vin să completeze atmosfera de magie și povestea. Toate aceste simboluri se vor regăsi în festival în decorațiuni și activări.

Printre noutățile de la untold în materie de campanii, organizatorii vin cu câteva highlight-uri în 2016. Este vorba în primul rând de TRANSYLVANIA ALL INCLUSIVE.Dacă Lonely Planet a situat Transilvania pe primul loc a regiunilor turistice care trebuie vizitate în 2016, organizatorii își propun să se folosească de acest lucru și să ofere participanților la festival șansa de a explora Transilvania, după cele patru zile de distracție, prin organizarea unor circuite turistice. Pe baza brățării de la festival participanții vor avea posibilitatea de a avea reduceri sau chiar gratuități la obiectivele turistice. Campania ADOPTA UN UNTOLD-IST este o inițiativă a clujeanului Mihai Huțanu și își propune să dovedească faptul că orașul transilvan este cel mai prietenos prin această provocare de a adopta un participant la acest festival pentru cele patru zile. O altă noutate este reprezentată de faptul că din acest an ne putem bucura de Radio UNTOLD care poate fi ascultat pe www.untold.com, un radio exclusiv dedicat muzicii electro-dance din România, cu playlist-uri unde regăsim artiștii îndrăgiți de la festival dar și noutăți.

După cum am menționat anterior cele două campanii de succes Pay with Blood și Bac de 10 vor continua și în acest an. Scopul campaniei Pay with Blood a fost în primul rând încurajarea donării de sânge datorită faptului că în România numărul donatorilor este foarte scăzut. Acest lucru a propulsat festivalul în presa străină care a scris despre fenomen. Campania va fi extinsă în acest an în toate marile centre universitare din România. La fel continuă și campania Bac de 10. Absolvenții din țară care vor promova examenul de Bacalaureat cu nota 10 vor primi câte un abonament la festival iar cei care promovează vor avea parte de reduceri.

Surpiza serii a fost însă primul teaser cu privire la ceea ce se va întâmpla în acest an la Untold și care este povestea din spatele conceptului creativ.Urmariti teaser-ul la link-ul de mai jos:

https://www.facebook.com/UntoldFestival/?ref=bookmarks

Related Posts with Thumbnails

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*