URSUS UNTOLD, prima bere creată pentru un festival de muzică

URSUS lansează prima bere special creată pentru un festival de muzică din România, inspirată de trăirile și atmosfera unică a festivalului. Partener principal încă de la prima ediție, URSUS continuă și anul acesta colaborarea cu UNTOLD, cel mai bun festival de muzică din Europa, printr-o serie de noi experiențe și momente cool.  URSUS UNTOLD este o bere în ediție limitată cu un gust special produsă după o rețetă dezvoltată pentru festival.

„Este prima comunicare cu presa privind această ediție de bere, este așadar o premieră și am decis să o marcăm așadar împreună cu dumneavoastră, cei prezenți.După cum știți noi suntem alături de Untold încă de la prima ediție este parte a unui angajament pe care îl avem față de comunitatea din Cluj-Napoca este unda din modalitățile prin care contribuim la susținerea comunității de aici prin care încercăm să contribuim în tot ceea ce înseamnă beneficii pentru economica locală și beneficiile de imagine pe care le-a adus și le va aduce Untold nu numai pentru Cluj-Napoca ci și pentru Românie”, a declarat în deschiderea conferinței de presă Oana Mateescu, Senior External Relations Manager Ursus Breweries.

Asocierea dintre URSUS și UNTOLD a contribuit la ambiția organizatorilor de a-l transfoma în cel mai important festival de muzică din Europa, iar regele berii în România rămâne un partener de încredere și de distracție pentru comunitatea locală și publicul festivalului.

„Ursus se află într-un moment foarte important și vă mulțumim că sunteți alături de noi. Este vorba de prima bere creată pentru un festival din România. AM fost alături de Untold încă de la prima ediție și am fost extrem de încântați de tot ceea ce a însemnat Untold pentru consumatori, de feedback-ul extrem de pozitiv primit de la aceștia și am vrut ca anul acesta să ducem această colaborare la un alt nivel și să facem o inovație prin lansarea unei beri pentru Untold. Ne-am inspirat aici de tot ceea ce înseamnă Untold, de trăirile de aici, de experiența pe care au trăit-o participanții și am dezvoltat o rețetă care este puțin diferită de rețeta Ursus Premium. Vorbim de o componență de 100% malț  cu două tipuri de hamei, unul dintre acestea este un hamei special de aromă, pentru că am dorit o bere răcoroasă, o bere lejeră, portivită pentru acest festival”, a declarat Mihaela Băbeanu, Senior Brand Manager Ursus Breweries. Ediția limitată URSUS UNTOLD este disponibilă pe timpul verii, în perioada iunie – august și este ambalată în trei variante de doze cu elemente stilistice reprezentative pentru universul muzicii UNTOLD.

Tot azi am avut ocazia să vedem și videoclipul de prezentare a campaniei Ursus Untold pe care îl puteți viziona mai jos.

La conferința de presă au fost prezenți și reprezentanții Untold Adrian Chereji, Head of Marketing & Communication și Bogdan Buta, General Manager. Aceștia ne-au prezentat câteva detalii vis-a-vis de ediția din acest an și au trecut în revistă încă o dată premiile și aprecierile primite de Untold peste hotare.

You may also like...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.